Nowe OESy w Polsce...

Jak sama nazwa wskazuje, dyskusje na ogólne tematy.

Moderator: SebaSTI

Nowe OESy w Polsce...

Postprzez mateuszkz » niedziela, 22 cze 2008, 01:16

Założyłem ten temat, ponieważ odcinki w PPZM i RSMP są "prawie" takie same więc każdy ciśnie na tyle na ile potrafi jechać "zapamiętane z wielu Rajdów" odcinki. Wiele osób z Nas jest z różnych zakątków z Polski więc może bedziemy podawać ciekawe trasy, którymi jeszcze nie jeździły rajdówki. Tyle ode mnie. Pozdrawiam! :)
Avatar użytkownika
mateuszkz
N3
 
Posty: 462
Dołączył(a): sobota, 27 sty 2007, 00:45
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki


Postprzez AndreWRC » niedziela, 22 cze 2008, 11:13

No to ja mam zapytanie :wink:

Na ostatnim rajdzie subaru, dojeżdżałem do oesu. Nie wiem jaki to był oes ani miejscowości, bo siedziałem sobie na tyle i czytałem wrc, dopiero po chwili się zorientowałem jak tu fajnie.

Najpierw jechało się szeroką nudną drogą i koło jakiegoś kościółka skręcało się w lewo na droge, na której nie było szans na wyminięcie 2 aut, trzeba było cofać. Drogą idzie lekkimi łukami, widziałem tam ze 2 domki i coś większego po lewej stronie. Po obu stronach było mnóstwo jabłonek, wzdłuż całej drogi. Zapamiętałem jeszcze że były 3 "hopki" nie jestem pewien czy oderwaliby się od drogi ale na moje oko owszem i tak dość.

Napisane bardzo chaotycznie ale może ktoś coś z tego zrozumie, postaram się sprawdzić dokładniej gdzie to było.
KAJTO OGNIA !!
Avatar użytkownika
AndreWRC
A5
 
Posty: 640
Dołączył(a): czwartek, 26 lip 2007, 15:47
Lokalizacja: Kraków N-H

Postprzez Krzysiek_WrC » niedziela, 22 cze 2008, 11:56

AndreWRC:
Czy te drzewka były sadami? czyli jabłonie itp. ?
Jeśli tak to pewnie Okolice Raciechowic,Komornik i podobne bo tylko tu jest pełno takich sadów.
Jakbys opisał dokaldnie to pewnie bysmy wskazali mniej więcej drogi o które ci chodzi ;)
Krzysiek_WrC
A6
 
Posty: 1518
Dołączył(a): czwartek, 22 sty 2004, 22:19
Lokalizacja: Stadniki

Postprzez darude » niedziela, 22 cze 2008, 12:05

Ja polecam Lachowice-Mączne :D Szybka, wąska, i nierówna droga, czyli odcinek zasługujący na miano RSMP i PPZM. Dla nieznających terenów miejsce to jest w pobliżu oes'u Zawoja. :wink:
Obrazek
Michał Elżbieciak / Bartek Wątroba - OGIEŃ!!! :D
Avatar użytkownika
darude
N3
 
Posty: 393
Dołączył(a): piątek, 6 paź 2006, 17:01
Lokalizacja: Lachowice

Postprzez michuczy » niedziela, 22 cze 2008, 12:24

Proponuje przenieść część rajdów na północ Polski, szczególnie nic się nie dzieje na północnym zachodzie, i najlepiej na szuter!
Avatar użytkownika
michuczy
N2
 
Posty: 174
Dołączył(a): poniedziałek, 5 cze 2006, 18:46
Lokalizacja: Brodnica

Postprzez Beret » niedziela, 22 cze 2008, 12:52

nie, na polnocy jest za duzo rajdow. w zwiazku z czym may kolo siebie krakowski i subaru a poza tym barbare cieszynska, tyski i wisle... fajne rajdy ale czemu w kalendarzu pzm mamy 2 rajdy szutrowe? w rsmo chyba tez tylko 2 a zyjemy w kraju gdzie sa naprawde piekne szutry zas drogi asfaltowe sa niefajne...
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez AndreWRC » niedziela, 22 cze 2008, 13:06

Krzysiek_WrC napisał(a):AndreWRC:
Czy te drzewka były sadami? czyli jabłonie itp. ?
Jeśli tak to pewnie Okolice Raciechowic,Komornik i podobne bo tylko tu jest pełno takich sadów.
Jakbys opisał dokaldnie to pewnie bysmy wskazali mniej więcej drogi o które ci chodzi ;)


Tak te drzewa to wszystko były jabłonie. A co do drogi to z tego co pamiętam była bardzo równa jak na polske najpierw łuk lewy później prawy, spadanie w dół (tutaj te 3 hopki) i dalej jakieś partie prawy-lewy.
KAJTO OGNIA !!
Avatar użytkownika
AndreWRC
A5
 
Posty: 640
Dołączył(a): czwartek, 26 lip 2007, 15:47
Lokalizacja: Kraków N-H

Postprzez martin.h » niedziela, 22 cze 2008, 13:08

Beret napisał(a):nie, na polnocy jest za duzo rajdow (..)


Beret pomyliło Ci się południe z północą.
Ja chciałbym zobaczyć rajd szutrowy w górach, w Bieszczadach lub w okolicach Zwardonia.
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez boss » niedziela, 22 cze 2008, 13:13

Przed rajdem Polski Sołowow testował w okolicach Ełku... bardzo fajnie to wyglądało na video!

Kiedyś na jakimś rajdzie spotkałem starszego kibica i mówił że w okolicach Kłodzka też są super szutrowe trasy...

... żeby tak się jeszcze działaczom chciało.... :roll: :roll:
Avatar użytkownika
boss
A5
 
Posty: 849
Dołączył(a): piątek, 5 maja 2006, 23:06

Postprzez Beret » niedziela, 22 cze 2008, 13:18

martin.h napisał(a):
Beret napisał(a):nie, na polnocy jest za duzo rajdow (..)


Beret pomyliło Ci się południe z północą.
.

nie pomylilo mi sie, tak twierdzili panowie-stolkowcy ustalajac kalendarz na rok 2008, degradujac m.in kapitalny rajd lotos (bo cykl sponsoruje platinum).
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez speedyzxz » niedziela, 22 cze 2008, 13:19

Gdzieś w WLKP jakiś ppzm rajd mógłby być.
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2852
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Postprzez MSG Racing » niedziela, 22 cze 2008, 15:06

Kiedyś usłyszałem że w okolicach rajdów Wisły i Krakowskiego wszystkie możliwe konfiguracje dróg były używane na OS. Ile w tym prawdy to nie wiem.
Ale ja mam taki swój który chciałbym kiedyś zobaczyć w rajdzie ale jest jeden problem OS przecinają tory kolejowe :?
Pogórze - Jasienica 13.6km można wydłużyć do ponad 20km.
Dawno tamtędy nie jechałem, odległości też za bardzo nie pamiętam ale postaram się opisać go.
Start na szerokiej drodze (dwupasmówka) przez ok 2km szybka partia z zakrętami od 3 w górę ale im bliżej jej końca tym ciaśniejsze zakręty, a są różnego typu ślepe wybijające i jeden dość charakterystyczny za mostem L90 wokół drzewa 8) potem są P L P wyprofilowane takie 5 krótka prosta i P90 (można zrobić ciaśniejszy z opon lub nawet nawrót) w wąską 2metry drogę. Tu zaczyna się zabawa :D L P L do P 90 niemal wokół ściany budynku czy płotu (nie pamiętam) kilka łuków L 90 krt prosta do P90 i kolejne łuki teraz można wbić wyższy bieg bo będzie szybciej ale najpierw bardzo ślepy i długi L prosta między drewnianymi płotami przez skrzyżowanie bombą prosto (uwaga może podbić) prosta ok 100 w lasek mały, na wejściu może podbić, na wyjściu hopka, wciąż wąska droga maks 2metry, szybkie łuki w polach przez jakiś km może 1500metrów, końcówka pod górkę i znów coraz ciaśniej sie robi, w samym końcu P90 otwarty, krt prosta i tu miałaby być "naturalna" szykana (drogi i parking pozwalają) (jesteśmy w miejscowości Międzyświeć) L90 na parking do P nawrót na "dwupas" i zaczyna się spadanie, szybki lewy do P90 otw do L90 lub nawet L4 długi, prosta w dół ok 150m 200m bardzo szybki P łuk prosta ok 300m może więcej, mocne hamowanie do L90 za mostem wokół drzewa 8) , wciąż pozostajemy na szerokiej drodze ale po ok 150 może 200m skręcamy L90 na przełamaniu bo główna droga ma wyprofilowany zakręt (można zrobić ciaśniej lub też nawrót gdyż główna droga idzie w prawo), 2metriwa droga, lekkie spadanie wpadamy miedzy drzewa (może być mokro rano jak dzień wcześniej opadało) P90 krt prosta (z lewej str skarpa w dół z prawej w górę) L4 i tu (wyjeżdżamy z miedzy zadrzewionego terenu) wpadamy na wspomniany wcześniej przejazd kolejowy (tutaj też jest małą stacja kolejowa), za torami krt prosta L4 potem P3 spadanie na dół pod drzewami do P90- wokół skarpy, ciasno jak cholera a kto się nie z hamuje wpada do rzeki, przez ciasny mostek, krt prosta (po prawej staw) L90 przez mostek, szybkie P L P ostatni już pod górę (stromo), szybkie łuki między drzewami na końcu prosta i hopa, potem znów kilka łuków ale już wolniejsze i dojeżdżamy do skrzyżowania 3 ulic i w L (może być 90, można też zacieśnić), Lewy do Prawy 3 (przełamanie) do L3 ślepy, potem kilka szybszych łuków, dojeżdżamy do kościoła (po lewej) a my w P90 i spadamy w dół po trochę nierównej ale szerszej drodze, P4, z 20 metrów i znów P4 przechodzi w L do tyłu na przełamaniu w 2mtrową drogę, lekko w dół, kilka łuków między płotami/domami ale raczej tu najwyższego biegu nikt nie zapnie, jest tu miejsce bardzo wymagające ponieważ trzeba się wpisać w końcówce łuku między baobab a skarpę, wcześniej dom jest bardzo blisko drogi, prosta, i od P90 zaczyna sie 700metrowa super końcówka (ponad 20 zakrętów z czego 2 są na odcinku ok 150m), jesteśmy za tą P90 ok 70m i L90 ze słupem wołającym do siebie jak mało co, 70 metrów lekki P łuk, lekkie spadanie i P3, siodło do L90 i od tego miejsca kręcimy kierownicą bardziej niż na KJSie (taka mała Korsyka :D ) końcówka to siodło gdzie z L jest drzewo a z P beton, do mety zostaje kilka zakrętów.
Tu też pojawia się problem bo od ostatniego zakrętu do głównej drogi jest z 30metrów i nie ma miejsca na zrobienie mety lotnej i całej reszty :(
Ale można tak
Przecinamy główną, P90 bomba prosto wracamy na główna, po może 200m L90 w 2m drogę, po bokach kilka drzew jakiś rów jakieś płoty, kilka łuków, na końcu przejazd przez rzekę, 10m szutru P90, kolejna wspaniała droga co ma może 2000m może więcej, średnio z szybkością, wąsko 2m, łuki, płoty drzewa, sady, jakaś skarpa, czasem jakaś polanka, 10 do 20 metrów po prawej jest rzeka, w mniej więcej połowie tej drogi je duuuży szczyt na P łuku, hopa jakich mało na świecie ale wylądować można na płocie, kawałek prostej sie znajdzie w końcówce i L4 z wyjazdem na główną i tu można dalej kombinować a da się ale już nie będzie aż tak ciekawie.
Rozpisałem się trochę 8) :D
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez darude » niedziela, 22 cze 2008, 16:49

MSG Racing napisał(a):Kiedyś usłyszałem że w okolicach rajdów Wisły i Krakowskiego wszystkie możliwe konfiguracje dróg były używane na OS. Ile w tym prawdy to nie wiem.


Nic bardziej mylnego. Nawet nie wiecie ile na południu jest jeszcze świetnych dróg, które nigdy nie miały doczynienia z rajdowymi kołami. :)
Obrazek
Michał Elżbieciak / Bartek Wątroba - OGIEŃ!!! :D
Avatar użytkownika
darude
N3
 
Posty: 393
Dołączył(a): piątek, 6 paź 2006, 17:01
Lokalizacja: Lachowice

Postprzez MSG Racing » niedziela, 22 cze 2008, 17:10

darude napisał(a):
MSG Racing napisał(a):Kiedyś usłyszałem że w okolicach rajdów Wisły i Krakowskiego wszystkie możliwe konfiguracje dróg były używane na OS. Ile w tym prawdy to nie wiem.


Nic bardziej mylnego. Nawet nie wiecie ile na południu jest jeszcze świetnych dróg, które nigdy nie miały doczynienia z rajdowymi kołami. :)

Tylko że ja to słyszałem od organizatorów min Rajdu Wisły. Ale nie ważne bo też nie chce mi się w to wierzyć.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez SebaSTI » niedziela, 22 cze 2008, 17:15

Mysle ze nowoscia rajdu rzeszowskiego bedzie odgrywany nowy os w tyczynie blisko os albigowa takze bedzie prosto dojechac na te dwa os :) robi sie ciekawie:)
Avatar użytkownika
SebaSTI
A6
 
Posty: 1867
Dołączył(a): środa, 1 lis 2006, 14:33
Lokalizacja: Rzeszów

Następna strona

Powrót do Forum ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości