Regulamin korzystania z forum Autoklub.pl (Wersja z dnia 17.03.2007):
Ten regulamin obejmuje całość forum bez żadnych wyjątków.
&1 Pisanie i edycja wątków.
1.1. Zanim założysz nowy temat upewnij się, że nie ma już innego o podobnej tematyce. Możesz to zrobić przy pomocy opcji SZUKAJ
1.2. Temat nowej wiadomości staraj się tak sformułować, aby precyzyjnie dotyczył treści i nie używaj zbędnych znaków.
1.3. Pisać na forum wolno tylko małymi literami bez „CAPS LOCK” i kolorem standardowym domyślnym. Kolor czerwony jest zarezerwowany tylko dla kadry forum.
1.4. Jeżeli po wysłaniu postu zapomniałeś o czymś jeszcze to użyj opcji „edycja” nie pisz posta pod postem.
1.5. Jeżeli już znalazłeś odpowiedź na nurtujące cię pytanie to napisz to, żeby inni nie musieli szukać odpowiedzi na marne.
1.6. Jeżeli nie znasz odpowiedzi to tego nie pisz.
1.7. Nie odbiegaj od tematu „OT”
1.8. Staraj się, aby post napisany przez Ciebie był czytelny i sformułowany tak, aby każdy, forumowicz znał jego intencje.
1.9. Jeżeli masz prywatną sprawę do konkretnego użytkownika, wyślij mu wiadomość prywatną.
Forum to nie czat! Nie zaśmiecaj tematów niepotrzebnymi wypowiedziami.
1.10.Nie komentujemy na bieżąco wydarzeń z rajdu (wyników online) w stylu czatowym.
&2 Kultura na forum.
2.1. Pisząc nie obrażaj innych forumowiczów, ale także osób spoza forum.
2.2. Jeżeli masz swojego idola wśród wielu kierowców rajdowych, wyścigowych to uszanuj też tych, za którymi nie przepadasz.
&3 Profil
3.1. Wstawiaj regulaminowe wielkości emblematów, inaczej forum się "rozjeżdża" i staje się nieczytelne. Dopuszczalna wielkość awatara jest podana w Twoim Profilu.
3.2. Obrazek w podpisie nie może przekraczać wartości 600x50 i 20 kb.
3.3. Jeśli w podpisie zamierzasz umieścić jakiś obraźliwy tekst w czyimś kierunku to lepiej się nad tym dwa razy zastanów, bo to się może źle skończyć dla Ciebie (patrz Kary)
3.4. W miarę możliwości postaraj się udostępnić w profilu jakiś kontakt do siebie(mail, gg) aby moderator mógł się skontaktować z Tobą w razie jakichś spraw.
&4 Kary
4.1. Za złamanie, któregokolwiek punktu z regulaminu użytkownik dostaje upomnienie a potem ostrzeżenie od moderatora.
4.2. Nagminne łamanie regulaminu będą ”nagradzane” banami okresowymi lub stałymi.
&5 Książka skarg, wniosków i zażaleń.
5.1. Jeżeli chcesz wnieść skargę na użytkownika to napisz PW do moderatora lub administratora.
5.2. Jeżeli masz jakieś sugestie odnośnie funkcjonowania forum napisz na PW do moderatora lub administratora.
5.3. Pamiętaj, że moderator to też użytkownik forum i nie traktuj go jak "tyrana". On wykonuje swoją pracę często z dobrej woli, a jest mimo to takim samym użytkownikiem jak TY.
5.4. Jeśli masz jakieś zastrzeżenia do pracy moderatorów to zwróć się z tym do niego, ale na PW.
Pracuję nad tym, aby powstały dla moderatorów dostępne funkcje ostrzeżeń i pochwał.
Ostrzeżenia dla niegrzecznych i niefrasobliwych, a pochwały dla tych pomocnych i uczynnych…a takimi mogą tez się stać ci pierwsi
Gucio. (SebaSTI)