Qbek napisał(a):Prawda jest taka, że drzwi w rajdówkach powinny być chyba opancerzone jakąś blachą o dużej grubości jak już chcecie żeby było bezpieczniej:
A powiedz mi kolego, co by dala ta pancerna gruba blacha jak to nazwales? To musial bys w zestawie sprzedawac klej ktory zaloga by wlewala w swoje cialo zeby przy takim dzwonie organy sie nie przemieszczaly i nie dochodzilo do krwotokow wewnetrznych...a i cos jeszcze zrobic z przeciazeniami...
a tak na serio, to klatka, kubly, pasy, kask i jakies tam strefy zgniotu ogromnie duzo daja, ale nie oszukujmy sie...te spustoszenia jakie roba prawa fizyki na ciele czlowieka podczas tak ogromnych uderzen, sa najczestsza przyczyna tragedii...taki jest ten sport i kazdy zawodnik musi sie z tym liczyc.
A FIA moglo by co najwyzej cos wymyslec, zeby rozne rzeczy nie przedostawaly sie do kabiny podrzas wypadku...chodzi mi glownie o te feralne bariery energochlonne...