przez MSG Racing » poniedziałek, 20 wrz 2010, 09:32
Trąbie o tym od bardzo długiego czasu.
Niestety jest coraz gorzej.
Wywiady są i to jest dobre.
Ale relacje to porażka.
Testy seryjnych aut....po co to? Od tego są inne magazyny. A tu powinno być więcej rajdówek i nie mam na myśli aut wartych wielkie tysiące a te tańcze co jeżdżą w 3L i RPP które pokażą, że można jeździć autem innym niż Typer czy C2 lub Clio.
Dział z KJS jest bardzo dobry.
3L jednak powinna zajmować więcej miejsca niż obecnie.
Powinno być więcej techniki.
A sam magazyn może być jak dla mnie na gorszym papierze.
Co z tego, że się błyszczy jak to mnie akurat najmniej interesuje. W UK mają magazyny na gorszym papierze i są grubsze i większe no ale to z innego powodu. Do tego jest tam kilka magazynów robionych na szarym papierze.
Grafika: Poprzednia okładka to była jakaś porażka. Ktoś się chciał popisać umiejętnościami graficznymi a jak dla mnie kicha wyszła. Teraz jest nieco lepiej.
Jakieś maazy itp rozmazują i nie pokazują co zawiera numer.
Rajdy i rajdówki to surowy sport i sprzęt i magazyn taki jak WRC też taki powinien być.
Może nowy rok przyniesie jakieś zmiany.
"Rally is not a crime" Polska - FB
"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986
http://www.ganczarczykrally.com
Antyradio -"Liczą się nieliczni"