Droga do zdobycia rajdowej licencji najwyższego stopnia (R) zwykle bywa kręta, pełna ślepych zakrętów, szczytów i podbić. Jednak nie zawsze musi ona być drogą przez mękę, a w ręcz przeciwnie, może być także okraszona dużą dawką dobrej zabawy. Z pewnością tak swoje rajdowe początki wspomina Emil Leszczyński, który pierwsze szlify zdobywał za kierownicą tylno napędowych BMW, które zdecydowanie sprzyjają jeździe “bokami” i czerpaniu frajdy z jazdy.
http://www.klasan3.pl/z-kjs-do-rsmp-cz-1
new!
Maciej Longota rozpoczął przygodę ze sportami samochodowymi od występów w rajdach amatorskich za kierownicą Fiata Seicento, a jego pierwszym sukcesem było mistrzostwo w Pucharze Polski Centralnej w sezonie 2006. Lecz jak sam mówi, był to dopiero wstęp do ścigania. W 2008 roku zadebiutował na oesach Pucharu PZM, a w minionym sezonie zaliczył niemal pełny sezon Rajdowego Pucharu Polski za kierownicą N-grupowego Peugeota 206 RC. W sezonie 2010 planuje natomiast walkę na oesach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, jako jeden z uczestników projektu KlasaN3.pl.
http://www.klasan3.pl/wywiad-z-maciejem-longota