Moderator: SebaSTI
Dani napisał(a):Nie należy też zapominać, że LOTOS ufundował Robertowi nową Fiestę.
czarnyolek napisał(a):Dani napisał(a):Nie należy też zapominać, że LOTOS ufundował Robertowi nową Fiestę.
Czy to auto to akurat z kasy od Lotosu to trudno wyrokować, ale firma sponsoruje od kilku lat RSMP, ładuje w pytę kasy na Rajd Polski, trzy sezony na Kubicę w WRC (wcześniej kilka lat na Kościuszkę) i dwa na Kajtka w ERC. To jest gigantyczna kasa i ogromne wsparcie, a tutaj tylko narzekanie, że MAŁO!
karluum napisał(a):Sordo potrzebował 2 mln euro by utrzymać posadę w fabrycznym Citroenie. Kreska kupił sobie miejsce w Fordzie za jakieś 1.5 mln. Więc czy Kubica mając 3 bańki do wydania ryzykowałby prywatny zespół?
Tomek K napisał(a):karluum napisał(a):Sordo potrzebował 2 mln euro by utrzymać posadę w fabrycznym Citroenie. Kreska kupił sobie miejsce w Fordzie za jakieś 1.5 mln. Więc czy Kubica mając 3 bańki do wydania ryzykowałby prywatny zespół?
Zwróć tylko uwagę na to, że 1,5ml euro sprzed 10 czy 5 lat to "nie tyle samo" co dziś.
ryjas napisał(a):viper jak widać w formie... Skoro wiesz dlaczego Kubica nie dostał kontraktu to może powiesz nam dlaczego Camili go dostał? Albo dlaczego Evans nie jedzie pełnego cyklu? A może powiesz nam też dlaczego Kajto nie dostał kontraktu na WRC?
Skoro wg Ciebie to wszystko takie proste to dajesz... Czytamy
ryjas napisał(a):dlaczego Camili go dostał?
Loeb1987 napisał(a):ryjas napisał(a):dlaczego Camili go dostał?
To akurat wie każdyz tego samego powodu dostał kontrakt też Kresta
viper napisał(a):Nie wiem dlaczego evans nie jedzie, ale jezeli sordo za 2 mln utrzymał posadę to jezeli Kubica byłby np. Lepszy od sordo to za 2 mln wzięli by kubice a nie sordo proste i wielkiej logiki nie wymaga.
viper napisał(a):Tomek K napisał(a):karluum napisał(a):Sordo potrzebował 2 mln euro by utrzymać posadę w fabrycznym Citroenie. Kreska kupił sobie miejsce w Fordzie za jakieś 1.5 mln. Więc czy Kubica mając 3 bańki do wydania ryzykowałby prywatny zespół?
Zwróć tylko uwagę na to, że 1,5ml euro sprzed 10 czy 5 lat to "nie tyle samo" co dziś.
Jakie to ma znaczenie przy kwocie jaka dysponował Kubica tzn. Kilkanascie baniek jak tutaj pisza.
Problemem nie sa te banki tylko to ze Kubicy nie chca nawet odpłatnie. Z reszta jak policzysz ilosc uszkodzeń z popszedniego sezonu to szybko ten budzet by przepadł, a przy podpisaniu kontraktu nadal by musieli wystawiać Kubicy samochod.. Przeciez oni potrafia liczyc tak wiec tu nie chodzi o "inflacje", bo nawet chcac zapłacić zeby dostac sie do fabryki musisz w ostateczności przynieść zysk jak nie finansowy to punktowy.
ryjas napisał(a):viper napisał(a):Nie wiem dlaczego evans nie jedzie, ale jezeli sordo za 2 mln utrzymał posadę to jezeli Kubica byłby np. Lepszy od sordo to za 2 mln wzięli by kubice a nie sordo proste i wielkiej logiki nie wymaga.
Pytanie tylko czy Kubica ma te 2 mln. A jeśli ma to na jakich warunkach? Zastanawiałeś się skąd Kubica czerpie środki do życia? Może jest tak, że ma kontrakt z Lotosem na np. 15-20 mln za to że użycza swój wizerunek ale też za to że Lotos ma wyłączność jeśli chodzi o f-my petrochemiczne, które mogą go reprezentować. Te 2 mln to niby nie dużo przy całej kwocie ale dużo jeśli się weźmie pod uwagę, że Kubica w fabryce pod szyldem konkurencji np. Totala = zero kasy od Lotosu. Skąd wziąć te 2 mln? Z Pirelli? Ha, w fabryce jeżdżą na Michelinie. Może Azoty? Być może dałyby kase, ale są np. częścią pakietu z Lotosem.
Być może jest po prostu tak, że Kubica ma szansę na np. 10 baniek od różnych mniejszych sponsorów ale nie interesuje go jazda w takim okrojonym programie. Być może nie ma żadnego sponsora, który by wniósł wkład tych 2 mln jeśli nie będzie widoczny.
Jak widzisz nie wchodząc w kwestie sportowe tych możliwości jest mnóstwo i tylko RK wie jakie warunki ma na stole. Ty, ja, inni tutaj nic nie wiemy.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości