speedyzxz napisał(a):Bolid Lotus Renault GP to będzie Renault.
Więc Kubica nadal będzie latać rajdówkami Reno z cieniem szansy na Protona
Bedzie sie nazywal Renault bo tego wymaga Bernie w nastepnym sezonie, aby kasa nadal plynela. Sauber nazywal sie BMW w 2010 - czyz nie?
Renault zostaje jako dostawca silnikow, bez wsparcia finansowego. Na pewno w offsecie w kontrakcie z Lotusem zarzadali naklejek na bolidzie. W koncu z tego co wiem, cena byla wrecz promocyjna, co jeszcze bardziej swiadczy o tym, ze Renault chciala sie jak najszybciej pozbyc tej inwestycji.
Obawiam sie jednak, ze niemozliwe jest aby Kubica nadal byl zwiazany kontraktem z Renault. Nie zapominajmy, ze Lotus jest producentem samochodow. Nalezacym do innego producenta samochodow, ktory z Renault nie jest zwiazany na zadnej plaszczyznie biznesowej oporocz dostaw silnikow do F1.
To jest chyba sytuacja bez precedensu. Zamieszana na maksa:
1. Producent (A) kupuje team od producenta (B)
2. Producent (B) nadal dostarcza silniki dla poducenta (A)
3. Producent (A) kloci sie z innym teamem (x) o nazwe, powstaje obawa, ze w tym samym sezonie beda jezdzily 2 niezwiazane ze soba teamy o podobnej nazwie i barwach
4. Team (x) startowal juz w F1 co bedzie powodowac konsternacje u kibicow, w srodkach przekazu itd.
5. producent (B) bedzie takze dostarczal silniki do teamow (y) i (z)
6. Pod koniec 2010 producent (B) zdecydowanie zwiekszyl wsparcie dla teamu (y) umieszczajac swoje logo na bolidach i kaskach oraz umieszczajac ich w swojej strategii PR
Jak ktos wie o co tu chodzi, to gratuluje.
Nie zdziwie sie jak Kubica pojedzie w Peugeocie

) (to tylko ciezki zart - we francji byloby to traktowane jako najwiekszy policzek dla Renault)