SCHNUG RALLY LOGISTICS szuka pracowników

Jak sama nazwa wskazuje, dyskusje na ogólne tematy.

Moderator: SebaSTI

Postprzez tomeQ_ » piątek, 12 paź 2007, 18:39

Dziwny ten projekt, skoro jego idea jest stworzenie ekipy ludzi, ktorzy zastapia innych, prawidlowo spelniajacych swoje funkcje, tyle ze pochodzacych z roznych ak. Problemem rajdow jest brak rozsadnych ludzi do najczarniejszej roboty, czyli pilnowania porzadku na trasie oraz brak ich skomunikowania. Zalozenia ktore chcecie zrealizowac maja miejsce w kazdym ak uczestniczacym w rajdzie i dobrze sobie z tym radza.
tomeQ_
N2
 
Posty: 131
Dołączył(a): środa, 28 mar 2007, 09:47


Postprzez tomek » sobota, 13 paź 2007, 18:55

Wypada pochwalić chęć ucywilizowania tego co dotychczas niestety nie zawsze organizowane jest w sposób składny i bezpieczny.

Z mojej strony niestety ciężko byłoby włączyć się w pomoc ze względu na dzienne studia gdzie jak na złość mam wolne dwa dni w środku tygodnia oraz 2 dni w weekendy a szkoda bo to naprawde fajna inicjatywa.

Pozdrawiam
Tomek
tomek
 
Posty: 34
Dołączył(a): sobota, 18 paź 2003, 21:20
Lokalizacja: dolny śląsk

Postprzez herrkam » niedziela, 14 paź 2007, 20:35

tomeQ_ napisał(a):Dziwny ten projekt, skoro jego idea jest stworzenie ekipy ludzi, ktorzy zastapia innych, prawidlowo spelniajacych swoje funkcje, tyle ze pochodzacych z roznych ak. Problemem rajdow jest brak rozsadnych ludzi do najczarniejszej roboty, czyli pilnowania porzadku na trasie oraz brak ich skomunikowania. Zalozenia ktore chcecie zrealizowac maja miejsce w kazdym ak uczestniczacym w rajdzie i dobrze sobie z tym radza.


źle zrozumiałeś idee... nie każdy klub ma stałe samochody z fachową obsadą, które są dostepne dla organizatora przez cały rajd...chyba nawet żaden klub tego nie ma..nie chcemy nikogo zastępować, chcemy ujednolićić skład który będzie UZUPEŁNIAŁ ekipy ak na rajdach w całej Polsce.
www.bezpiecznerajdy.pl
herrkam
N2
 
Posty: 131
Dołączył(a): wtorek, 18 paź 2005, 15:21

Postprzez tomeQ_ » niedziela, 14 paź 2007, 21:31

Gratulacje za inicjatywe i wogole chec dzialania, ale w takim wydaniu imho jest to para w gwizdek, kazdy kto widzial organizacje rajdu od wewnatrz to potwierdzi. Samochodow bedacych wlasnoscia ak nie ma ale ludzie je tworzacy zazwyczaj maja i wykorzystuja jak sluzbowe za co dostaja bony na paliwo wiec gdzie problem. Ja bym nie tracil czasu na poprawianie dobrego, tylko na poprawienie niedobrego, czyli swiadomosc, dzialanie i komunikacja, a przez co wspolpraca i pomoc safeciarzy.
Ps. To tylko moj punkt widzenia, i odnosze sie do tego co napisales o funkcjach jakie maja pelnic czlonkowie schnug, czyli pkc, sos, start meta, nic o "staniu w krzakach i uswiadamianiu niesfornych ogladaczy" .
tomeQ_
N2
 
Posty: 131
Dołączył(a): środa, 28 mar 2007, 09:47

Postprzez Mroowa » niedziela, 14 paź 2007, 21:37

No niby tak ale... ten bony na Paliwo hmm jakoś dziwnie zabrzmiało może to i jest ale czy wszędzie ! Z drugiej strony masz auto osobowe, wrzuć na niego stolik jakiś parasol lub namiot dla sędziów ( przecież nie będą siedzieć na słońcu cały dzień :) ) może parę pachołków czy tam barierek i zmieśc to wszystko do ... Golfa, Seicento etc... ! Według mnie dobra inicjatywa, i wiadomo kto to robi, chyba Schnugrally dało się już poznać na rajdach w całej Polsce i wiadomo, że to jakoś ze znakiem Q

Q...wa ja bym powiedział z jakim znakiem hihih nie no żart.
Dobrze, że chopy coś robią i chwała im za to. Nikomu chleba przecież nie odbierają.
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez Whitek » niedziela, 14 paź 2007, 22:26

tomeQ_ napisał(a):i odnosze sie do tego co napisales o funkcjach jakie maja pelnic czlonkowie schnug, czyli pkc, sos, start meta, nic o "staniu w krzakach i uswiadamianiu niesfornych ogladaczy" .

Nie wiem, moze cos przeoczylem ale herrkam nie napisal NIC o obsadzie sedziowskiej a tylko caly czas powtarza o logistyce.
To dwie rozne rzeczy wiec czytajcie ze zrozumieniem.
Moim zdaniem dobra inicjatywa. Wiele osob nie wie gdzie powinny stac znaki B-1 i co to jest, wiele osob nie zapakuje do auta zapory, tony palikow, tasm i diabli wiedza czego jeszcze...
Bardzo milo wspominam wspolprace z chlopakami na Polskim. Gdyby nie oni pewnie jezdzilbym tam i spowrotem kilkanascie razy osobowka zeby porozwozic safeciarzy. Im bylo po drodze, zabrali ludzi i po drodze ich rozstawilismy. Pewnie bylo to stanowczo ponad ich obowiazki ale to znaczy ze znaja i rozumieja problemy przed jakimi stoi obsluga rajdu.
Mam nadzieje ze pomysl ze stworzeniem ekipy wypali i czesciej bedziemy sie widywac przy roznych okazjach ;)
Jak bede szukal pracy to tez sie zglosze ;)
www.forum.rajdkormoran.pl Obrazek
Avatar użytkownika
Whitek
N3
 
Posty: 314
Dołączył(a): niedziela, 30 sty 2005, 18:33

Postprzez tomeQ_ » poniedziałek, 15 paź 2007, 14:05

Strone wczesniej : ", licencja sędziowska doświadczenie duża odpowiedzialność, sumienność i kultura osobista niezbędne. Osoby będą przygotowywać i obsługiwać ponktu na OS jak PKC, START META SOS" . Wiec raczej te osoby maja byc obsada sedziowska jesli wymagana jest licencja i wlasnie o tym nawijam. Jesli chodziloby tylko o pomoc w rozwiezieniu sprzetu to jak najbardziej popieram, choc od paru lat schnug udostepnia busy i kierowcow, a ich zaladunkiem, rozladunkiem i rozkladaniem zajmuja sie ludzie z ak i wiekszych problemow nie ma. Ale juz nie mace, niech powstaje cos dla poprawy rajdow, tylko zeby to bylo jasne i przejzyste bo jesli ktos nastawia sie na bycie organizatorem, a na miejscu spotka brutalna prawde, ze trzeba od 5 rano naginac po krzakach z tasma i palikami to moze sie poczuc troche oszukany.
tomeQ_
N2
 
Posty: 131
Dołączył(a): środa, 28 mar 2007, 09:47

Postprzez herrkam » poniedziałek, 15 paź 2007, 14:50

no generalnie licencje sędziowskie potrzebne dla zrozumienia tematu...obsługa punktów napisałem... bo to także w celu uzupełnienia..oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie aby nasi ludzie byli w poblizu tych punktów jako safety..generalnie chcę aby nasz człowiek był odpowidzialny za powierzony mu na punkt sprzęt i dlatego miałem na myśli obecność ludzi Schnug na tych punktach...oczywiście 100 m dalej jako safety nie robi dużego znaczenia...

Moim zdaniem z SAFETY jest problem bo pracuje od wczesnego rana rozstawiając OS a potem zabezpieczając, ale tworzyć dodatkową ekipę do rozstawienia całego odcinka to z kolei podwaja koszty będzie kolejny sezon będą kolejne obserwacje i jak PZM pozwoli może znajdziemy jakiś sposób na zfinansowanie ekipy przygotowującej OS na gotowo po tym sędziowanie i SAFETY, będzie łatwiejsze w sensie pracy, czyli zabezpieczasz gotowy odcinek ...ale tak jak mówię musi być umowa z PZM i muszą być kolejne obserwacje ...
www.bezpiecznerajdy.pl
herrkam
N2
 
Posty: 131
Dołączył(a): wtorek, 18 paź 2005, 15:21

Poprzednia strona

Powrót do Forum ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron